23.4.12

French Adventures.


Morgen is de grote dag. De dag waar ik vol spanning naar heb uitgekeken. Vijf inspirerende dagen zal ik doorbrengen in mijn immer geliefde Parijs om daar deel te nemen aan een zogenaamde Master Workshop. Ik zal Parijs aanschouwen zoals ik nog niet heb gedaan. Deze keer niet 'London through the lens', maar 'Paris through the lens', tijdens deze intensieve fotografie workshop, georganiseerd door Magnum Photos, volgens velen het meest prestigieuze fotografie agentschap ter wereld. Een hele eer om als één van de negen 'studenten' uitgenodigd te worden om onder leiding van Magnum fotograaf Mark Power te werken aan dé ultieme fotoserie. Een fotoserie die mijn meesterwerk zal moeten worden. Waar ik al mijn ziel en zaligheid in zal leggen. Wat mijn beste werk tot nu toe moet worden.
Een slechter moment hiervoor viel niet te kiezen. Op het exacte moment dat ik de trein naar de Franse hoofdstad zal pakken, ligt mijn broer op de operatietafel. Het grootste dilemma van mijn leven tot nu toe. Ik hoop dat Parijs mij de rust en inspiratie kan brengen om mij vol overgave te storten op de kans van mijn leven. Via deze weg kunnen jullie een heel klein beetje mee gluren in mijn visuele avontuur. A bientôt.